Merhaba ben ikili test yaptırdım devlet hastanesinde sonuclar daha yeni cıktı e nabızda üç sonuc gözüküyor yanında yeşil tik var değerler de şu şekilde 2li test (grafik) ‘çalışıldı’ olarak cıkmıs 2. İkili test (papp-a) ‘2.07’ olarak çıkmış 3. İkili test (free beta hcg) ‘9.11’ olarak çıkmıs beta hcg değeri bu şekilde olmaz nasıl böyle cıkmıs ben mi bilmiyorum bu şekilde olan var mı sonucları veya yakın olan