Gel gelelim ben elendim buradan Allah razı olsun bir sorun olsa yazıp burada gerek dert olsun gerek. Bilgi amaçlı yardımcı olan çok arkadaşlar oldu hepinize çok teşekkür ederim
10 gün oldu sezeryan olalı güzel geçti öğlen 13.15 kızımı kucağıma aldım
Sezeryana giderken kaynanam ve eşim vardı yanımda gözüm annemi aramıştı o an bir gözlerimden yaş aktı ama geçti anestezi yapıldı belden hiç açımıyor baya hiç hissetmiyorsunuz belden aşağısını doktorum geldi sonra ona telefonumu almadılar sizin telefondan çekim yapsalar olurmu dedim tabi kabul etti sağolsun iyidir doktorum telefonuda iPhone son çıkan model😛😀 baya güzel Kareler çektiler özel çekim tutsaydım bu kadarı olmazdı şansıma neyse
20 dk benle bebişte çıktık ameliyattan Korkacak birşey yok ikidir sezeryan oluyorum iyiki dedim
Toparlanma süreme gelicek olursak yatmadım hep kalktım sezeryan yatılıp dinlenilecek bir ameliyat değil ne kadar gidip gelinirse o kadar çabuk iyileşir insan. Evime 3 gün misafir geldi ben hizmet ettim yani demem o ki korkmayın normal doğum yapıp hafta ayağa kalkmayanı gördüm doğru düzgün yürüyemeyen gördüm dikişlerinden öncelikle illa sezeryan veya normal istiyorum diye ısrarcı olmayın kendiniz için hayırlısını isteyin Rabbim kolaylık verecektir kendinize çok çok iyi bakın inşaAllah sizlerde sağlıkla kuçağınıza alırsınız bebişlerinizi
Rabbim burayı okuyupta çocuk sahibi olmak isteyip dileyen herkesede nasip etsin inşaAllah🐣