meryem3333 Kızlar 10+4 hafta olduk bugün iki gündür lavaboya gittiğimde iç camasirim hafif ıslak oluyor akıntı mı sizce aynı durumda olan var mı ??? 🙄🙄🙄🙄
Seerdaay meryem3333 rengi ve kokusu değişmedikçe akıntı normal diye biliyorum.Bende 9+4 üm bende de oluyor akıntı
Aysedgrlikrkmz meryem3333 bende de hamile kaldığım andan itibaren akıntı vardı sordum normal dedi doktor ped koyma şakın ben hep peçete filan koydum sık sık iç çamaşırı değiştirdim hala da devam ediyorum 🙄
bridetobe Öğrendiğimden beri az vardı su iki haftadır benim de çok geliyor akıntım. Gayet normal hatta olması gereken bi şey