Baloglus hafif çizgi gördüm sanki çatlama üstünden kaç gün geçti
Baloglus silik bi çizgi var gecikmeden bir iki gün sonra tekrarlayın bence daha net olur 💕
Baloglus testte hata yoksa var
Sarisinkiz00 29 ekimde ovülasyon da pik görmüştüm.
Ben gördüm günün geçti mi acaba bide testin markaasi
mother2 Günüm geçmedi henüz 1-2 gün var adetime. Laboquıck test.
Baloglus ben gördüm bence var
mother2 Teşekkür ederim 🙏
MuallaS Teşekkür ederim 🤩
Baloglus merhaba testi tekrarladınız mııı
MuallaS Evet gebelik var keseyi görmek için bekliyoruz.
Baloglus hayırlı olsun çok sevindim adınıza gönlünüzce olsun inşallah ✨
MuallaS Çok teşekkür ederim 🙏 Sonu güzel olsun inşallah 🤲🏻