Ben orda yaptırmadım ama arkadaşım yaptırdı doktoru alev aydındı memnun kaldı herşeyine bakmış resim evrak falan vermiyo çıkan sonucu sanırım e nabıza atıyorlar onda gebelik şekeri suyu fazla birde bebekte böbrek le ilgili sorun vardı sanırım hala o doktora gidiyor