Selinnnce gebeligimin ilk haftalarında bende öyleydim. Bisey var gibiydi. Yutkunsam bisey yiyip içsem de geçmiyordu. Sanki kusunca rahatlicam gibiydim ama kusmuyordum da.. Sonradan kendiliğinden geçti.. Mide bulantilari mide ağrıları geçince o da geçti. Sıkıntı olacak bir durum değil bence. Ama için rahat etsin diye doktoruna danisabilirsin💐💐