NurdanHakan mrb cnm şimdi geldim dr dan alttan bakarak sadece yolk sac gördü bebek yok haftaya bakalım dedi /50 şansımız var dedi kesenin çapını söylemedi ölçmedim dedi,yolk sac ında çapını söylemedi,düşük tehlikem yokmuş ilaca devam et bol bol yat dedi,moralim bozuldu tabi 7.hafta da göremedik birşey,iki kez boş gebelik olur mu ya üst uste😔😔😔