mervekaya0658 dide86 canım aynı gündeyiz heralde benimde son adet tarihim 28 haziran ama daha ben bi sancı ne bi sorunum oldu önümüzdeki hafta kontrolüm var be zaman gelecek hiç bilmiyorum ilk gebelik
Elifsaadet dide86 benim doğum günüm☺️ Koç burcu olacak miniğin. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
Figociho mervekaya0658 benım de son adet tarihim 28 haziran bır hafta onde gidiyor bebegin gelişimi 17 marta gun verdi bana da
mervekaya0658 dide86 evet canın bi aksilik olmazsa zaten devlette normali son ana kadar bi aksilik çıkmazsa yaptırıyorlar bende ankaradayım bu arada tıp fakültesine gidiyorum doğumunu çok övdüler
mervekaya0658 nilo81 bi zaman vermedi söylemiyorlar öyle zaten 35 ye gittim en son ulturosona baktı nst gireceksin dedi girdim 37 . haftada gel dedi bende anlamadım
mervekaya0658 nilo81 ben 15 kiloya yakın aldım bebişin k kilo olduğunu söylemiyorlar bi kere ayrıntılıda 700 gram demişti olması gereken kilo diğerlerinde yok cihaz bozuk herkese aynı şeyi söylüyorlar felan diyorlar
mervekaya0658 Ydrm35 doktor hiçbişey demedi nst aldı normal dedi sancı yok heralde 37 de gidicem bakalım tekrar