Gamzeyt ama siz daha 3 yaşındasınız yavaş yavaş bırakın başlarda biraz zor oluyor ama mecbur bir yerde bırakmak lazım. Ben bazen yatağının başında kitap alıp okudum bazen bizim yatakta o yattı yanına uzandım ağzımdan tükürük kalmayacak kadar masal anlattım 😂😂 ama sonunda alıştı hani uyumazsa bile o an pes edip ayağınıza almayın diretin öğrensin ayakta sallamanın bittiğini 😅