kızlar ya bana gülmeyin
Ben 16 haftalık hamileyim ve bugüne kadar mide bulantısı yaşamadım bunu birkaç kişiule paylaşınca aaa ne güzel ne şanslısın hamileiğn güzel geçiyor gibi yorum yaptılar
Bende bu sözleri duyunca acaba nazar değer mi bebeğime bişey olur mu diye korktum
Offf normal mi endişelenmem herlerden korkar oldum