Kızlar 7.8 aydır adet düzenli geliyordu eylülden beri deniyoruz son adet biraz geç geldi şuan da da sat 5 Ekim 12 ekimden den beri deniyoruz kan verdim ayın 7sinde 2.0 çıktı ama hala adet olmadım normalde regl ağrım sırtımın yanlarında oluyor ama 1-2 haftadır karnımda ara ara ağrı oluyor göğsüm şişer normalde şişmiyor ama dokununca meme ucum sızlıyor2 gündür hafif bi dolgunluk var 2 gündür ama şişme yok normalde çok fazla büyür sizce geç döllenme vs olsa kan da çıkmazmıydı