azlp ben kullanıyorum markası lava hem tavası hem tenceresi var ancak günlük kullanım için uygun değil makineye atılmıyor, tencere 5 6 kilo rahat var mesela elde yıkarken düşürmekten korkuyorum ara ara kullanıyorum o yüzden ama lezzetli yaptığını düşünüyorum o açıdan diğer tencerelere göre frak var