Selinnnce ben de 2,5 aylık hamileyim. Ben de aynı durumu sık sık yaşıyorum. Doktorumun söylediğine göre ilk başlarda bebek rahimde yer yaptığı için bu şekilde koyu kahve renkli pıhtı akıntıyla gelebilir. Ama çok açık renkliyse ve adet kanaması şeklindeyse biraz daha dikkatli olmak lazım dedi. O durumda da progesteron hormon iğnesi vuruluyorum.