Melisssa3 Kızlar 18. Haftamdayım yeni yıldan sonra zam gelicek deniliyor şuanda da herşeyde indirim var sizce bebek arabasını almalı mıyım erken mi karar veremiyorum
Asyarslan60 Melisssa3 kraft Kenya aldı bugün çok düşünmüştük en son buna karar verdik indirim varken kesinlikle alın
Ozgyy Bende alma taraftarıyım ama bir haftadır bakıyorum ne alacağıma bir türlü karar veremedim karar verip alan ya da tecrübesi olan yazabilir mi
Zeliha_plt38 Ozgyy bende aklımda kraft var onu alcam dkye gittim kanz vgo2 aldım dün tavsiye ederim çok güzel bi araba ebebekten indirimli haliyle 18 e aldim