Merhaba kızlar, Dogumdan haftam ilerledikce cok korkmaya basladım,doktorumla hep sezeryan odaklı konusmustuk plesantamdaki bir problemden dolayı. Dün gittigimde daha belli degil dedi anlamadım yani, ben kendimi hep sezeryana hazırlamıstım. Ya normal alırsa diye düsünüyorum simdide hangisini tercih etmeliyim normal dogumdanda cok korkuyorum:(