Asmintekin halkatatlisi inşallah ya çok istiyorum doktor tahmini kıza benzettü 2 hafta sonra ogrenecem net
kubra_kc Ne kadar doğrudur bilmiyorum ama bebeğin kesesi yuvarlaksa kız eğik büyük bir şeyse erkek derler. Bu bilginin geçerliliği doğruluğu var mıdır bilmiyorum öyle duymuştum. Ben de tuttu. Benim yuvarlaktı. Kızım olacak inşallah.