Kızlar yarın 40+5 olcam büyük ihtimalle yarın yatış verirler kendi sancımi beklemek istiyordum .Ama artık hareket edemiyorum aşırı derecede baskı var karnım taş gibi bugün 4 e kadar adet ağrısı yaşadım şimdi evi dip köşe temizlik yapacm yürüyüş merdiven sugat çömelme hepsini bugün yapacm ahududu çayı hurma filan yapacam tüm tuşlara basacm .Neden acele ediyorsunuz derseniz panik atağım var sürekli hareket sayıyorum çoğu zaman evde tekim eşim çalışıyor en kötü ambulansi ararim diyorum o an panik atağım nüksediyor sağolsun eşim devreye giriyor.Ve acilde doktor bu hafta doğurursun dedi alırız bebeği dedi ama ben Sezeryan istemiyorum 🥹4 kilo olmuştur belki ya en son 3900 du