H-a-t-i-c-e Yaşayanlar var mı bugün iç çamaşırım daha ıslak değiştirdim akıntı mı su mu nasıl anlarım ince ince geliyor sıvı kıvamlı olunca kafam karıştı çamaşırımda aşırı ıslanma yok ama bu durumu yaşayan var mı
Moz H-a-t-i-c-e aynı soru için ben post açacaktımm bekliyim şurda benimki ortası beyaz yanlara doğru ıslak renksiz
yurdgul H-a-t-i-c-e bende de oluyor Progestan kullanıyorum ondan dolayı da olabileceğini düşünüyorum. Geçen Salı idrarda enfeksiyon çıktı serklajımda var. Doktor antibiyotik fln verdi. Bu Salı yine gidecem kontrole. Bende hafif sızma şeklinde su gibi akıntım var dedim. Erken başlamış dedi su akıntısı. İnşallah salıya kadar enfeksiyon geçmiş olur.
Rumsamut H-a-t-i-c-e Canım benim de çok akıntım oluyor gün içinde hep iç çamaşırım ıslaktır. İçin rahatlasın diye söylüyorum doktor dün suyuma baktı ve çok iyi durumda dedi. İdrar yolu enfeksiyonu akıntı yapıyor ben de var o sebeple hamilelik hormonlarıyla beraberken de akıntı fazlalaşabiliyor. Aklın takıldıysa doktoruna sor mutlaka
H-a-t-i-c-e yurdgul 2 hafta önce muayenemde su normal dedi bu saate kadar ıslanma pek olmadı ara ara oluyor sanırım akıntı arttı ama daha sıvı kıvam olunca ben aşırı tedirgin oldum
yurdgul Moz fitil olarak mı alıyorsun. Benimde aynısı oluyor sabahları uyandığımda bu normal aslında. İç çamaşırımı değiştiriyorum. Ama gün içinde arada su gibi akıntı olunca benide korkutuyor.
H-a-t-i-c-e Rumsamut son zamanlar artacak demişti ama akıyor gibi hissediyorum bazen gerçekten tedirgin oldum sıvı kıvamlı da olunca ama 5 saattır çok bi ıslanma olmadı takip ediyorum hala 😬😓
yurdgul H-a-t-i-c-e insallah sağ Salim gelirler. Doktorunuzla görüşün tahlillerinizi yaptırın gerisini Allah’a bırakın.
gormez H-a-t-i-c-e Bugün muayene oldum amnion sızıntısı varmak yatış verdiler tavsiyem gidin gösterin
Birhayalimvr H-a-t-i-c-e turnusol ped vermisti bana doktorum pembe seritler var maviye yesile donerse geliyor demisti.Eczane ve medikalcilerde satiliyormus⁰
Gezginnn Banada doktor idarar yolu enfeksiyonu için fitil verdi dün baya ıslaktı çamaşırım ama bugün olmadı öyle bir şey araştırınca fitil kullanan çoğu kişide oluyor muş
kubraemir34 H-a-t-i-c-e bir randevu al git daha yeni yakınım su azalmasından çocuk vefat etmiş yedi aylık hiçbir sıkıntısı yoktu ihmal etme eğer doktor az derse de peşine düş sakın eve gidip uzanma uzan dinlen dinlen falan diyorlar da git peşine düş