maeemaee hafta + 1 kg saçma mı ? Çok da yemiyorum daha doğrusu yiyemiyorum ama +1 görmek şaşırttı aksine mide bulantılarımdan dolayı az yedıgımı düşünmüştüm kg veremdıgım gb almam çok enteresan geldi :) Sağlık olsun tabiii de fazla yüksek kg da hamıle kaldım ondan biraz temkınlı olmak istiyorum
Gzde_defne maeemaee 23 haftadayım 12 kilo aldım :) malesef midesi bulanan ama kusamayanlardan olduğum için yediklerim hep içimde kaldı 😆ilk haftalarda da hiç zayıflamadım
Papatya05_ maeemaee ben ilk 16. Haftaya kadar çıkarmama rağmen zerre kilo vermedim alıyorum +7 devam ediyoruz
maeemaee Bende aceba ödem falan mı diye düşünüyorum hiç su içemiyorum midem bulanıyor dıye bu atada sabahları sadece boş öğürtü öyle yedıklerımı çıkarma değil :/ Günde sadece 2 bardak su içebiliyorum
zeyka 3.gebeliğim daha tecrübeliyim her konuda 21+2 kilo almadım ilkinde çok aşırı almıştım ikincide 9 kiloyla kapattım umarim yine fazla almam 38 de doğumum var coğu gitti azı kaldı
nasminan 26 hafta +10 kilo 😀 midem bulanmadı iştahım hep yerindeydi o yüzden giden bir kilo olmadı maşallah sürekli geliyor
Seyda-06 maeemaee 36 haftada 8 kilo almışım. Sizinki ödemdir büyük ihtimalle ilk haftalar ödem çok oluşuyor
Ggulayk maeemaee 36.haftadayım 11 kilo almışım ama ilk 3 ay 4 5 kilo vermiştim neredeyse ödemimde aşırı yok inşallah daha fazla almadan doğururum
Sudedemirer 24+3 en son iki hafta önce tartıldım 45 ten 63 e çıkmıştım +18 kilo yani şuan kaç kiloyum bilmiyorum ama 65 66 olmuşumdur birinci hamileligimdede 6 ayda 45 ten 75 e çıkmıştım