Kızlar Ocak sonu gibi Allah nasip ederse doğacak bebeğim bir takım hastane çıkışı gerisini de 4,5 takıma kadar (Altlı üstlü ,pijama,tulum vs ) 0,3 aylık aldım ayrıca zıbınlar gözüme boyut olarak küçük geldiklerinden onları da 6 ay aldım daha yıkamadım tabi