Mavimsimavi Denizz44 benimde 10 çok merak ediyorum 5 aydır deniyoruz inşallah vardır 2 gün önce ince bir çizgi gördüm ama yalancı değilse çok sancım var sanki adet olcak gibiyim
ozgenurd Denizz44 ya ben ayın 7 sinde adet olmam gerekiyordu ama 2 gün gecikti ayın beşinde aşırı az kahverengi bi leke peçeteme geldi ondan beri beyaz akıntım devam ediyor ne yapsam bilemedim göğüslerim aşırı hassas bi de belim ağrıyor
Denizz44 Mavimsimavi Normalde adet sancım olur ama bu defa yok hafif bulantım var ve arada baş dönmem ama 1 hafta geçmeyene kadar umutlanmayacam
Denizz44 Nevagibi Ben gördüm çizgiyi ama güvenemiyorum bu testlere benim geçen ay pozitif gösterdi ama regl oldum günün geçtiyse kan testi yaptır canım
Denizz44 twobabymomm ayy çok sevindim kazasız belasız sağlıkla mutlulukla kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🌸🥰belirtilerin var mıydı
Nevagibi etkafa yarın da testte çıkarsa direkt gidip kan veririm ya dayanicam bana kalsa şimdi giderdim kocam bekle diyor
Sarisinkiz00 Nevagibi benim eşim artık hamile olduğuma inanmıyor her ay hamileyim dedim hep çıkmadı götürmüyor asla 🤣🤣🤣