ismailata Aynı benimde sağlı sollu ip vardı, pazar günü hastaneden çıkcağımda pansuman edip kapattılar, doktor pazartesi akşamı açıp banyo yapabilirsin bi daha kapatmana gerek yok dedi, öyle yaptım. Dikişleri aldırmaya korka korka gittim, alınmasa onlarla kalırdım resmen o derece korkuyordum ama hiç sandığım gibi olmadı. Sağ taraftaki ipi kesiyor, soldan asılıyor hiç ağrı acı hissetmiyorsun..