Merhaba ameliyat olalı 3 hafta oldu 23+2 haftalık gebeyım dün kustum arkasına karnıma bı agrı gırdı dogum yapıyorum zannettım cok afedersınız ama tuvalete gıttım kabızlık oluşmus bıraz zorladım tuvaletımı yaptım tekrar uzandım tekrar bı agrı gırdı bu sefer yine tuvalete kostum bu sefer yıne kabızlık seklınde arkasına da su gıbı ishal seklınde tuvaletımı yaptım ve rahatladım fakat peceteye sarı sümüksü akıntı geldı ön taraftan cok onemsemedım enfeksıyon ıcın gecen haftalarda fıtıl ve antıbiyotık kullanmıstım ve enfeksıyondan kurtulmustum ona bagladım fakat bugun sabah küçük tuvalet sonrası akıntı fazladan tekrar geldı sapsarı ve kıvamlı basına gelen var mı kabızken dikişi falan zorlamıs olabılır mıyım yoksa o bolgede kalan iltihap falan varsa o mu mı akıyor agrı sızı yok suan her sey yolunda doktora gıtmelı mıyım bılmıyorum yardımcı olabilirsenız sevinirm 🌸🙏🏻