4 gün önce sezeryan oldum şehir hastanesinde doktorum 10.günü aldıracağız dedi sağlı sollu ip var oturup kalkarken ipler çok batıyor dikişim de açıkta kapatmadı doktor günlük batikon lâ Pansuman yapıyorum. Sizin de böyle batıyor mu yaaa ipler oturup kalkmak eziyet. Duş almayada çok korkuyorum nasıl yapabilirim? Bir de dikişi aldırırken çok ağrıyor mu