Selvis doğurmazsın bana da öyle demişti ama ertesi sabah arayıp nasılsınız diye sormuştu bende çok iyiyim hocam sancım falan yok gece kalktım meyve yedim bekledim ama birşey olmadı deyince gel suni sancı verelim demişti tabi ben 39+6 olmuştum 😊😊😊😊 şimdi üçüncü hamileliğim 😊😊😊😊