Kızlar 8 haftalık hamileyim , üç gün önce beni elektrik çarptı , prizden bişey çekmeye çalışıyordum kolumdan gövdemin yanına kadar o an hissettim ve geçti sonrasında bi sıkıntı olmadı, bebeğin kalp atışına bakıldı elhamdulillah pozitif ,ama benim içim içimi yiyor , gelişiminin en önemli zamanında böyle bişey yaşadım acaba bebek etkilenir mi gelişimsel olarak 😣😔😔😔 yaşayan tecrübesi olan anneler yazabilir misiniz ….