Kızlar 19. Haftada aşırı kusmadan acillik oldum idrar yolu enfesyonu olmuşm antibiyotik flan kullanıyorm 20+3 oldum şuan 1hafta önsesinde bulantılarım artık bitmiş gibiydi ama o acillik oldugum günden beri aşırı mide bulantılarım arttı yemek yiyemez haldeyim enfeksiyon yapar diyorlar ama bu kadar yaparmı bulantı ya 1 haftada 2 kilo daha verdim bulantıdan