Esleminannesii 39. Haftamiz doğmuyor deli oluyorum ya biran önce gelsin istiyorum hiçbir belirti yok kız çocuğu erken doğar diyorlar birde naparsam doğar 🤣🤣🤣😑😑😑😑😑😑😑
Gulcag Esleminannesii ay görünce güldüm bende her gün yazdım doğuramadım diye diye gerçekten doğuramadım 41. Haftada acil sezaryene alındım 😂 daha erken bekle annesi benim kızım resmen gelmek istemedi zorla aldık 😂😂😂 şimdi 22 günlük olduk çok şükür 🙏🏻 😇
Sibelcelikkiran Kbrarsln ben pilates yapıyorum yürüyüş yapıyorum sıcak suyla duş alıyorum squat bile yapıyorum ama gelmiyorrrr
Kubraislekyay Esleminannesii 39.haftadayum benim oğlanda gelmiyor çarşıya gidiyorum avmye gidiyorum ama gelmiyor
Gulcag Esleminannesii korkma kuzum eğer istemiyorsan doktorunla konuş rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin herkese 😇😘
Selvis RamazanFuLyaUzuner açılman ne kadar canım ne kadardır o şekilde bekliyorsun ? NST de sancı çıkıyor öu peki
Aysenurburhan Bende 39+1 deyim dün doktora gittim 1 birbucuk cm açılma var bide öne gelmiş dedi bu hafta olur dedi benm kız gelmek bilmiyor salı günü 40 hafta olucam gelmezse en fazla 1 2 gün daha bekleriz sonra suni sancı vericekler. Bide aşağıya doğru ara ara sancım oluyor sanki ilk bebeğim anlamıyorumda sancı mı kasık ağrısı mı akıntım da çok bugün akıntımda hafif lekelenmem oldu acaba nişan mı geldi