Selam hanimlar. 38+5 oldum normalde salı günü sezeryanım var. Ama bu sabah hafif kanamam olduğunu gördüm. Dun cok yürüyüş yapmistim zorlandım. Uzerine ilişki de oldu. Hangi sebepten kanamam olduğunu anlayamıyorum. Sizce bugun acile gitmeli miyim? Doğuma alalim derler diye bisey de yiyip içemiyorum. Ama gece boyu uyuyamadım sancımdan. Belim kasıklarım heryerime vuruyor.🤷♀️