Lyyda11
Cumartesi günü hiç bir ağrım falan yoktu akşam fuar vardı oraya çıktık sonra annemlere gittik 10 gibi benim sancılarım başladı 1 dakikaya kadar düşmüştü sancılarım saat 12 gibi hastaneye gittik muayene falan derken biraz yürüdüm çok sancım vardı ama saat 2de doğum gerçekleşti çok zordu ama çabuk doğdu çok şükür sağlıklı, bugün taburcu olduk ❤️