etkafa cuma günü regli günümde vermek istiyorum geçen ay kimyasaldı bide öncesinde kaybım var 3 aylık bu sefer gününü beklemek istedim üst üste kan vermek yorucu diye ama Progestan fitil falan kullanıyorum zaten geçen ay gittiğimde verdiği herşeyi bakalım cuma günü öğrenicem bende