aslaninannesiii Selin6 ama çizgi belli yani bı kan versen iyi olabilir gibi erken öğrenmekte zor ya zaman geçmiyor sonra sağlıklı mı değil mi derken o streste ayrı yani
Cmleszr Selin6 aynı bu şekildeydi benimde testim o zaman beta 15.30 du ve şu an 33. Haftadayız şükür 😇🤲
Sarisinkiz00 Selin6 benim son postuma bakar mısın kimse inanmıyor değilsin diyor sen ne diyorsun hamilesin artık içine doğar