Zezo benim dikişler kırkıncı gün düştü. Beni de iki kere diktiler. Asistanlar açık yer unutmuştu. Doğumun sonraki günü açı sıvı kanama olunca tekrar dikiş atılmıştı. Kaç dikiş oldu sayamadım iç diş. Birde çok ödem oluymutu dikiş yerimde. Acıdan ağlamıştım. Arada soğuk buz aküsü tuttum iki saatte bir 10 dk ödem gitsin diye. Eve geldikten sonra iyileşme olmayınca burda sormuştum. Sağolsun bir hanımın tavsiyesi ile her tuvalet sonrası baticon sürüp kurutma makinesi ile kuruttum. Kanama azalınca havlu peçete kullandım ki nemli çok kalmasın diye. Günlük ped kullanmaya devam etsem böyle hızlı düşmezdi. Bir de dikişler kuruyunca düşebilsin diye sıcak duş aldım. Bölgeye dokumadım ama su kendi gidiyordu zaten. Çok çok geçmiş olsun. Allah şifa versin tez zamanda. Bende kırk sonrası kontrole gideceğim bu hafta inşallah iyidir her şey.