zeynephizar Çamlıca erdem hastanesi Adalet zati cana giden var mı? Normal doğum yanlısı mı? Giden bilgisi olanlar paylaşabilir mi?
nurbulus Merhabalar ben gidiyorum ama ilk doğum zorunlu sezeryan oldum şimdide gidip sezeryan için günü belirleyecez