Betul29 gargarayı günde bir kaç defa güzel yaparsan o aşırı ağrı geçip gider belki denemişsindir ama bende çok işe yarardı dediklerimi bi yarın yap şimdi de gargarayı yapıp uyu kaynamış su koy odana mesela odan iyice nemlensin uyurken kuru kuru olup tahrişlik hissi geçsin