GmtpeeN Dark34 Altay güzel bir isim yüksek dağ demek diye biliyorum adıyla yasasin adı gibi kocaman dağ gibi delikanlı olsun inşallah benimde salı gunu dogumum var Allah nasip ederse Gökçe koycam adını
annekiz6141 Dark34 Bayilirimmmmm hatta şarkısı da var 🥺 Altaylardan Tuna’ya kızıl Çin’le arası var. Düştük kara sevdaya, gönül güzel yarası var.. 🇹🇷🥰🥰🥰
lotusflowers Bizde altay seçtik. Bende kararsız kaldım ama daha güzelini bulamadım. Beğendiğim başka isimlerde vardı aslında. Kıvanç teoman yamaç evren gibi. Altayı herkes çok beğeniyo
Dark34 lotusflowers bende altay ismini çok beğendim ve çok az kişide var isim o yüzden sanırım insanlar biraz yabancılıyor