seda_ay Cgdm0 bende oraya gidiyorum 35 bine anlasmistik o an kaporayi vermiştik hatta bin TL eksikti dedim bir daha gelince getirebilir miyim tabi dediler sorun etmediler sizin bir daha kontrolünüzün üstünden fazla zaman geçmiş olabilirmi
sibel__ aysuu16 aysuu16 Memnun musunuz doktorunuzdan, benim doktorum hastane değiştirdi kafam çok karışık, Seda hanım hakkında bilgi verir misiniz