aysglatmc Kızlar belki erken biliyorum ama 6 haftalık şuan. Keseden cinsiyet tahmin etme imkanımız var mı taze anneyim lütfeeeenn😂😵💫
rahimeiscann aysglatmc biraz erken yuvarlak gibi ilk zamanlar kız bebek deniyor ama ilerki haftalarda daha net oluyor çünkü benim öyle oldu erkek bebek şuan sağlıkla alın kucağınıza benim içimden geçen erkek bebek
merlinisko aysglatmc normalde kese yuvarlaksa kız derler, eğri büğrü yamuksa erkek derler ama 6 hafta gibi daha gebeliğin en baş haftasında genellikle kese hep yuvarlaktır zaten 😇