3-4 cmden sonra takıyorlar, 3-4 cmde de öyle çok aşırı bi sancı çekmiyorsunuz zaten dayanılır düzeyde oluyor. Çok şükür benim epiduralim iyi tutmuştu, bazısında tutmayabiliyormuş da. Tamamen kesmiyorlar sancılarınızı dayanabilir düzeyde tutuyorlar tam açılmaya kadar, açılmam 10 cm olunca epiduralin dozunu da artırdılar ve sancıyı da bebeğin çıkışını da hissetmedim. Travmasız bir doğumdu, epidurali bulandan Allah razı olsun diyorum 😂