Aylinfatma_01 canım benim kimsenin doğumuna göre gözünü korkutma, her doğum gerçekten kendine özel. Benim iç ve dış dikişim oldu evet ama bunun sebebi bebeğim kanala girmedi benim erken ıkınma isteğim geldi ve bebeğimi vakumla geçtiler, 4 kilo olup dikişsiz olanlar var, önemli olan doğumu ve nefesini yönetmek, ama herşeye rağmen iyi ki normal diyorum, yani alttaki dikişten korkuyorsun ama karnında da olucak diğer türlü zaten