sydhjjhj Annemis pek benlik değil ya . böyle havalı güzel isimler görüyorum, az duyulan . Ama sanki o ismi koysam özenti olucam gibime geliyor 😅
Nunix- Emirhan bence çok güzel tek Emir olanlar çevremde gördüğüm çok hareketli dediğim dedik inat yanına ikinci isim koyarsanız dengeleyecek bir isim olabilir
sydhjjhj Nunix- di mi ya ben de Emirhan ismini beğendim . Soğuttular biraz .Sanki çok kullanılmıyor da . Sade emir çok kısa gibi
Nunix- sydhjjhj Başkaları duya duya alışır mühim olan sizin içinize sinmesi eşinizle siz beğeniyorsanız gerisini hiç duymayın
ikiemanetinannesi sydhjjhj Emirhan bence çok güzel fikrinizi değiştirmeyin. Zaten aklınız da karışmış.