Yank bende var ilk oğlumda kullanmıştım ama benim sütüm azdı o yüzden çok makina denemiştim oňdanda aldım denedim sütü bence çekiyor gayet çekim gücüde yeterli çekim gücü iyi değil diyorsa eğer biri kesinlikle flanş ölçüsü yanlıştır yoksa gayet güzel çekim gücü var bende p1 240ml olan model var ben memnundum