Ben 21+3 deyim yaklaşık -2 ile devam ediyorum. İştahım çok açık değil. Açık olfuğu zamanlarda kendimi tutuyordum. Çünkü yüksek kiloyla hamile kaldım. Kendimizi kasmadan bence yeterli protein miktarını vs tüketerek sağlıklı beslenmeye çalışarak daha az kilo alımıyla ilerleyebiliriz. Özellikle diyetisyen desteği ile tabi ki. Ama yapmak da istemeyebiliriz ya da yapamayabiliriz ne yaparsak çok haklıyız kimse karışmasın bize 😂