mavi123_ zaten sezaryenden dolayı sinir damarları koptuğu için o uyuşukluk oluyor bu kişiden kişiye değişir bir tanıdığımın kızı 10 yaşında karnım hala uyuşuk diyor ben 5.5 ay önce yaptım küçük bir kısmda uyuşukluk var bir arkadaşım 1.5 sene önce doğum yaptı onunki geçen ay geçti uyuşukluğu artmasının sebebi ise karın büyüyor ve ya geriliyor bu sebepten dolayı daha önce hasar görmüş hassaslaşmış sinir damarları gerilmiş ve ya tekrar kopmuş olabilir herhangi bir sorun teşkil etmez doğum sonrası geçer