ikiprensannesii_ Kizlar 33 haftadayim iki gündür inanılmaz bir göğüs ucu kaşıntısı var neyden olabilir sizlerdende oluyomu acaba sanki böle kesilmis yanları uc böle sanki bebek emmiş ve kesilmiş gibi kaşınıyor uçları
Gofretinannesi ikiprensannesii_ bendede var canım gögüsler hazırlanıyo gögüs ucu kremi kullanmaya başla
ikiprensannesii_ Gofretinannesi gerçekten bende başka bişey sandım teşekkür ederim bende krem vuruyodum