Yayalin Merhaba bu şekilde oldu ayaklarim normal mi başına gelen varmı ne yapmalıyım inmesi için şişin
Mehmetasaf55 Yayalin böyle olmaması için varis çorabı aldırmıştı doktorum ama ben doğumdan hemen sonra giydim şimdi böyle fayda eder mi bilmiyorum
ikiemanetinannesi Yayalin yüksekte durması şart başka türlğ malesef gitmiyo. Üzerine basamıyorsınuz boş dursanız bile ağrı yapıyor. Varis çorabı da giymiştim ama yine de şişmiştş. Hastane sürecimiz uzun oldu ayakta çok kaldım ondan. Sonra masajla hatta uyurken bile ayağınızın altında fazladan yastıklar olsun öyle uyuyun. Kan akılı yukarı olmalı. Ve bol su içip idrara çıkmalısınız
tospikannesiiiiiiiii Yayalin Normal canım panik yapma 3-5 en fazla 7 güne inecek ayaklarını çok sarkıtma yastık koy altına
Merve7195 Bende de olmuştu ayaklarınızı sarkıtmayın yüksek tutun ayaklarını yere sarkıttıkça daha çok şişer
Yayalin Merve7195 ne kadar sürede geçti acaba yada birşey yaptınız mı acaba mecbur kalkıyorum bebekle ilgileniyorum
Merve7195 Yayalin ayaklarımı uzatınca bir süre yavaş yavaş inmişti tam hatırlamıyorum ne kadar süre sonra geçti 4 yıl oldu çünkü doğum yapalı
zeyka 2 sezaryenimden sonra balon gibi sismistim hatta gebeliklerde hiç ödemim olmuyor ama ameliyattan çıkar çıkmaz balon gibi oluyorum. Hastanede giymek için aldığım terlikler olmamıştı.1 haftaya geçecektir merak etmeyin. Sağlıkla büyütün bebeğinizi 🙏
Papatya05_ Yayalin benim aynı böyle oldu doktorum bol bol yürü dedi evde de olsan 1 hafta 10 güne geçti sanırım
nurssmom Yayalin bence dr.a bir danış. Varis çorabınıda sabah kalktığında takıp akşam yatarken çıkarman iyi olur. Bizim gibi kan sulandırıcı kullananların varis çorabı kullanması şartmış
demirrleydi_ Yayalin kalp seyiyesinden yüksekte tutman lazım soğuk uygulama yap ve kafeini tuzu azalt bol su iç bir hafta 10 güne iner