Şuan tekrar 20.haftama ulaştım aslında daha 4 gün oldu muayene olalı şükür herşey yolundaydı ama 2 gündür bebek hatwketlerini pek hissetmiyorum böyle zamanlarda hemen aklıma kötü şeyler geliyor hamileliği kendime zehir ettim diyebilirim bazen acaba bu konuda yalnız mıyım ben mi evhamlıyım negatifi çekiyorum diye düşünüyorum