nazlikatarci benim ilk gebeliğimde erken doğumum olduğu için şimdi ikinci şükürler olsun 32+5 olduk başından bu yana Full yattım hep
Ama hep evde de durmadım binde bir dışarı çıktım ev güzeldi ama tabi benim herhangi bir riskim gözükmüyordu ben temkinli olmak için böyle yaptım siz de dikkat edin bebeğinizden daha önemli değil hiç birşey ben hep şunu düşündüm ya birşey yaparsam sonra birşey falan olur vicdan azabı çekerim dedim çok yapmak istiyordum ev işi falan ama bunu düşündüm hep sen dikkat et canım benim doktorun ne diyorsa bire bir uy ❤️❣️🤲🏻inşallah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde zamanında bebeğini kucağına alırsın