K-2 Kızlarrr bugün beni görenler düne göre bebek aşağıda sanki baya dediler 33+6 haftadayım sizce normal mi erken doğum olabilir mi acaba
merlinisko K-2 32 haftamda bebek baş aşağı pozisyondaydı şu an 36′ya giriyorum halen doğurmadım, bebeğin aşağıya dönmesi çok güzel bir şey bitanem asıl sıkıntı dönmemesi. O öyle dışardan anlaşılacak bir şey de değil yani öyle söyleyenleri takma
Yldz_2025 Kendinizi evhamlandırmayın bence yorgunluktan da oluyor karnımız aşağıda gibi gözüküyor durduğu pozisyonla da alakalı. Boş konuşan çok gerçekten hamile kişinin moralini bozacak herşey konuşuyorlar ya.