Ben saçımı kendim boyarım senelerdir saçım bembeyaz diyebilirim ırsi bir durum olduğu için hamileliğini öğrendiğimden beri boyatmadım. Doğuma 2 hafta kala boyamak istiyorum. Araştırmalarıma göre bilimsel olarak boyanın anne karnındaki bebeğe zarar verdiğine dair bir kanıt yok. Ama yine de burada boyatan ya da boyayan var mı diye sormak istedim.